lunes, 23 de enero de 2012

19 de Gener de 2012

En aquesta classe hem estat treballant per grups en relació al projecte d’aquesta assignatura. Més concretament, el nostre projecte es centra en treballar els oficis tot utilitzant els EVME/A. Vam tenir una petita reunió amb el mestre per tal d’explicar-li com ho portàvem i si teníem algun dubte. La veritat és que em vaig sentir molt desconcertada perquè el que ens explicava el professor no es corresponia gaire amb la idea general que tenia del treball, però em vaig sentir una mica recolzada per les meves companyes perquè amb la mirada em transmetien que estaven en la mateixa situació que jo. Finalment, vam aclarir totes les qüestions que teníem i ja ens ha quedat ben clar què hem de fer exactament. Així doncs, he après la importància del paper del mestre a l’hora de guiar durant el procés d’ensenyament-aprenentatge, atès que gràcies a la resolució de tots els nostres dubtes hem acabat entenent en què consistia el treball.

També vam parlar sobre un treball final que s’ha de fer que consisteix a crear una pàgina web amb tot el que hem anat fent al llarg de l’assignatura, si no ho entès malament. Penso que això es podria haver dit amb molta antelació perquè la seva realització suposa bastant temps i, encara més, si no se sap gaire com fer-ho. A més, ara estem en plena època d’exàmens. Estic molt neguitosa per aquest treball, espero poder resoldre tots els meus dubtes a la propera classe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario