martes, 20 de diciembre de 2011

20 de Desembre de 2011

A la sessió d’avui s’ha explicat en què consisteix la imatge en moviment. M’ha semblat una temàtica molt interessant, atès que ho he associat directament amb el cinema i és un món pel qual sempre he sentit una especial curiositat i a l’hora admiració. Així doncs, el que he après d’aquesta primera part de la classe ha estat els diferents tipus de fotogrames que hi ha juntament amb els seus noms. Alguns m’eren una mica coneguts, però la majoria completament nous.

Seguidament, la mestra ens ha proposat una activitat en grups per tal que creem el nostre propi fotograma a partir d’una història entre les dues fruites que vam estar treballant l’altre dia. En un principi, ho he trobat una activitat molt divertida i innovadora, però he canviat una mica d’idea al adonar-me que no sabia per on començar i veure que la professora no havia donat cap petita noció; de manera que m’he començat a estressar molt sense saber cap a on encaminar-me. Finalment, la mestra al veure que molta gent tenia aquest problema, ha explicat molt breument com es feia. A partir d’aquí, he vist que no era gens difícil, l’únic que seria una mica laboriós perquè s’havien de fer molts fotogrames. 

No obstant això, no he pogut avançar gaire amb la meva parella perquè ens hem quedat encallades des d’un inici al no ser capaces de copiar la imatge vectorial i moure-la, primer havíem d’agrupar les diferents formes. Com que la professora estava molt enfeinada resolent els dubtes dels altres, ha trigat molt de temps en venir cap a nosaltres, per tant, hem estat gran part de la classe intentant esbrinar com es feia, encara que no ha estat una tasca gens reeixida fins que no ha vingut la mestra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario