domingo, 18 de diciembre de 2011

13 de Desembre de 2011

En aquesta sessió hem estat treballant amb el programa CorelDraw. No havia sentit mai a parlar d’aquest programa, de manera que ha estat totalment innovador per a mi. Mentre la mestra anava fent algunes nocions sobre aquest, em vaig posar a investigar al Campus quina seria la propera activitat a fer: la imatge vectorial. Al començament em vaig quedar una mica parada perquè no sabia a què es referia exactament, però després ho vaig relacionar amb coses que havia treballat fa temps a l’assignatura d’Informàtica i al que va explicar un dia la professora.
En un inici, pensava que el CorelDraw només servia per fer formes geomètriques, amb les quals podies jugar amb la forma, el ple i el contorn, atès que sols fèiem servir aquestes eines. Per tant, no em va agradar gaire el programa perquè no el dotava de gaire funcionalitat, em semblava molt simple i sense cap peculiaritat.

No obstant això, aquest pensament va canviar quan vam agafar la imatge d’una fruita i vam resseguir el contorn per tal de poder experimentar amb la forma i els colors amb l’objectiu de crear una imatge que representés a la perfecció la fruita però com si fos un dibuix.

Aquesta classe m’ha agradat molt perquè he pogut experimentar i familiaritzar-me amb aquest programa i, finalment, m’ha semblat que és molt interessat i útil. Per exemple, a l’hora de remarcar algun tret d’una imatge d’una manera més original i visual, la qual cosa centrarà molt més l’atenció dels infants en aquell punt sense la necessitat de fixar-s’hi excessivament. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario