miércoles, 9 de noviembre de 2011

27 d'Octubre de 2011

La sessió ha estat destinada a treballar amb el JClic, un programa que consta d’un conjunt d’aplicacions informàtiques amb l’objectiu de realitzar diferents tipus d’activitats educatives, com trencaclosques, mots encreuats, entre d’altres. El mestre va fer un breu recordatori de què era aquest programa i de com es podien crear activitats a partir d’aquest, ja que el dia 21 d’Octubre de 2011 vam assistir a una conferència on en Francesc Busquets ens ho va explicar tot molt més detalladament.

Aquesta explicació del professor m’ha ajudat molt a refrescar la memòria i, sobretot, a aclarir tots els dubtes que se m’havien plantejat l’altre dia. La conferència em va semblar interessant però no vaig aprendre gaire cosa perquè estava asseguda al final de la sala i no es sentia ni es veia la presentació de Power Point amb claredat. Així doncs, com que a la classe ho vam anar fent a mesura que s’anava explicant, ho vaig aprendre perfectament i em va despertar la curiositat. A més, per tal d’acabar-ho de comprendre, se’ns ha proposat un petit treball que consisteix a crear dues activitats.

La realització d’aquestes activitats m’ha semblat molt interessant i m’ha fet dotar de funcionalitat tot allò del què es va parlar a la conferència. M’ha portat molts records de la meva infància quan feia servir aquest programa per fer activitats amb diferents punts d’interès.

Considero que el programa del JClic és molt útil per a treballar amb infants, ja que els comences a introduir en el món de les noves tecnologies. Tanmateix, per a ells resulta una manera totalment innovadora de treballar a l’escola i el fet d’utilitzar un ordinador els crida molt l’atenció i els motiva a voler fer qualsevol activitat. D’aquesta manera, és una aplicació informàtica que permet un ambient a l’aula més dinàmic i que atreu més l’atenció dels infants. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario