miércoles, 9 de noviembre de 2011

25 d'Octubre de 2011

Aquesta sessió s’ha estructurat en dues parts ben diferenciades. Per una banda, la mestra ha explicat perquè varia el pes de les fotografies en funció de la mida i la resolució. Això m’ha semblat molt curiós i innovador, ja que mai abans m’hi havia parat a fixar-me; encara que no m’ha semblat gaire correcte que ho expliqués perquè havíem de fer una activitat en què nosaltres mateixos arribéssim a aquestes conclusions i, a mi personalment, em va costar força com perquè la gent que no ho havia fet només agafés apunts per després passar-los a un document Word.

Per altra banda, la professora ens ha explicat de manera molt pautada i guiada com es pot treure el fons d’una imatge amb el Photo Shop. Això ja ho havia fet a 4rt d’ESO però amb el GIMP, de manera que era com si fos nova en aquella activitat perquè el Photo Shop no l’havia utilitzat mai i no veia les opcions igual que en l’altre programa. Pel fet de trobar-ho un exercici que em serà útil a la meva vida quotidiana i professional m’ha agradat molt. A més, la mestra ho anava explicant molt a poc a poc perquè ningú es perdés i anava passant pels diferents ordinadors per comprovar que ho estiguéssim fent bé i ningú es quedés enrere.    

Com a conclusió, aquesta sessió m’ha despertat molt la curiositat per voler aprendre més sobre aquest programa i sols arribar a casa em vaig posar a treure-li el fons a diferents imatges per anar explorant per mi mateixa i veure si m’havia quedat clar com es feia. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario