lunes, 5 de diciembre de 2011

22 de Novembre de 2011

En aquesta sessió hem treballat el retrat simètric amb l’ajuda del Photo Shop. L’activitat consistia a agafar una fotografia en primer pla per tal de dividir-la per la meitat i repetir tant la part esquerra com la de la part dreta. D’aquesta manera, m’he adonat que no som 100% simètrics, encara que la cara que sortia a la meva imatge estava una mica de costat.

Durant la realització d’aquest exercici de vegades m’he estressat, atès que la mestra anava una mica ràpid i en moltes ocasions em perdia, ja fos perquè m’havia equivocat d’eina o bé no la trobava. No obstant això, m’ha semblat una activitat molt interessat, ja que estàvem treballant de nou amb aquest programa de retoc fotogràfic. A més, per a mi la sessió ha estat molt dinàmica perquè la professora no es limitava a explicar tota l’estona, sinó que anàvem aplicant de manera pràctica tot allò que deia.

El que potser he trobat a faltar és que ens deixés una mica més de llibertat per tal d’explorar de manera autònoma el Photo Shop, la qual cosa seria una proposta per a una posterior classe. Considero que aprendria molt més si investigués per mi mateixa les diferents eines que conformen el programa.

Un cop finalitzada aquesta classe, he fet una valoració de com es podria aplicar aquesta activitat amb els nens. Trobo que seria molt interessant i dinàmica perquè els hi faria gràcia veure com canvien les seves cares tot centrant-se només en el costat esquerre o dret de la cara mentre que es van endinsant en el coneixement d’aquest programa. Tot i així, m’ha sorgit aquest dubte: Com es podria aplicar exactament aquesta tasca a Infantil? Si a mi m’ha costat una mica realitzar-la potser als nens també, o potser m’erro? 

No hay comentarios:

Publicar un comentario