lunes, 5 de diciembre de 2011

1 de Desembre de 2011

La sessió s’ha basat en les exposicions dels diferents grups envers els recursos i les estratègies TAC per a l'Educació Infantil. Cada grup ha tractat un dels següents temes:

  • Ús didàctic dels blocs
  • La pissarra digital
  • Aprendre a ser i actuar cada vegada més autònoma
  • Aprendre a pensar i a comunicar
  • Aprendre a descobrir i tenir iniciativa
  • Aprendre a conviure i a habitar el món
  • Altres activitats TIC a l'aula
Cadascuna de les exposicions m’ha transmès un gran contingut de coneixements, els quals desconeixia pràcticament. Des que vam començar aquesta assignatura a principi de curs sempre m’he plantejat com es podrien treballar les TIC a Infantil, ja que ho veia com una cosa molt difícil. Així doncs, aquesta classe m’ha servit per veure com es poden abordar tots aquests àmbits que són primordials a l’etapa d’Infantil mitjançant tot un conjunt de pràctiques i activitats que m’han semblat molt originals i que agradaran molt als nens pel fet de ser dinàmiques i sortir de la típica metodologia escolar.

Tanmateix, la meva exposició m’ha ajudat a l’hora de vèncer la vergonya que m’envaeix quan he de parlar en públic, a controlar els nervis i a saber expressar-me oralment de manera clara i sintètica mentre vaig observant a tots els meus companys.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario