domingo, 2 de octubre de 2011

29 de Setembre de 2011

Aquesta sessió va estar dedicada a realitzar un clip de vídeo amb el Movie Maker on s’expliqués la nostra experiència com a alumnes de les tecnologies digitals. Com que ni la meva companya ni jo sabíem com utilitzar ben bé aquest programa, vam estar escoltant la breu explicació del mestre. Personalment, em va resultar molt fàcil el seu funcionament, encara que se m’anaven plantejant diferents dubtes que anava resolent de mica en mica amb l’ajuda del professor o d’altres companys. Aprendre a emprar aquest programa em sembla que és de molta utilitat a l’hora de treballar amb els nens, ja que es pot fer una pel·lícula explicant allò que estiguin tractant a classe d’una manera molt visual, dinàmica, innovadora i que els capti l’atenció.

A més, la realització d’aquesta activitat implica treballar en equip, a la qual cosa ens hem d’anar acostumant per quan en un futur siguem docents i haguem de prendre decisions conjuntes. Treballar amb altres persones permet anar més enllà d’on hagués arribat una sola persona perquè es van complementant les idees dels uns amb els altres i s’aprenen moltes coses de les aportacions de la resta, els quals també aprenen del que dius tu mateix. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario