jueves, 13 de octubre de 2011

11 d'Octubre de 2011

Aquesta sessió ha estat destinada a la pràctica d’uns exercicis relacionats amb la mida i el pes de la imatge, de manera que hem aplicat els conceptes que es van tractar en una classe anterior. Hem pogut observar com s’han produït diferents coses, de les quals hem de treure conclusions per al proper dia, com que el pes d’una imatge no varia encara que estigui en color o en blanc i negre.

Sincerament, al llarg d’aquesta classe he tingut una estranya sensació, ja que no em sentia capaç de seguir correctament el ritme que estava marcant la mestra. M’he sentit claríssimament com un peix fora de l’aigua, és a dir, envoltada d’un ambient en el qual estava cent per cent perduda i sols em generava molta inquietud i estrès. No obstant això, m’ha semblat molt curiós i interessant poder comprovar diferents canvis de mida i pes en relació a la resolució, etc.

El que he après d’aquesta sessió és que hi ha moltes coses de la digitalització que se m’escapa de les mans, per tant, he de fer un gran treball individual a casa per posar-me al dia quant a la imatge digital i poder treure les conclusions pertinents dels exercicis que vam realitzar a l’aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario